Selasa, 19 Januari 2010

~ AnTaRa SaHaBaT dAn kEeGoAn ~

tuhan tunjukkan jalan untuk menempuhi dugaan ini,
teman..maafkanku jika aku melukakanmu..
aku tidak berdaya menahan hibanya rasa kau pergi
meninggalkan diriku..redhalah apa yang terjadi,mungkin
ada rahmat yang tersembunyi..
Apa erti persahabatan yang sebenar-benar dikau fahami dan maksudkan? Adakah kawan ni seperti bola bila tak dapat kejar bila dah dapat disepak,pernahkah dikau faham perasaan seorang sahabat yang ikhlast bersahabat dengan mu? pernah kamu fikir adakah kamu ni kawan yang sama ikhlast macam sahabat mu itu? Pernahkah Kamu menjaga hati sahabatmu seperti mana kamu menjaga hatimu sendiri walaupun seketika? Tiada guna kalau ada kawan yang tidak menjaga hati seorang kawan tiada guna berkawan dengan orang yang biadap dalam persahabatan,apalah erti persahabatan andai diri rasa terhina,Sahabat jangan engkau mudah lupa walaupun berjaya,aku pasti kau singkirkan jua,biarlah aku menjarakkan diri dengan mu wahai sang sahabat,Aku tidak layak untuk berkawan dengan orang yang terlalu biadap bila berbicara dengan ku,aku rela tiada sahabat dari ada sepertimu sahabat,Sahabat maafkan aku kerna tak dapat berkawan seperti apa yan engkau mahukan,aku ada prinsip dan pendirian aku sendiri setelah apa yang engkau buatkan padaku langsung kau tak pernah jaga hati kawan...

I LOVE YOU MY FRIENDS .. !FOREVER !
HOPE YOU ALL WILL NEVER FORGET ME AS YOUR FRIEND ..
MUAXXXXHHH !!
-RiNa-

2 Ulasan:

Blogger Cik White Chocolate berkata...

I LOVE U 2 My Friend...ngee~ :D

29 Januari 2010 pada 3:07 PG  
Blogger MuSiC_LoVeR berkata...

l0ve u t0o my friend opss! i mean..my BEST FRIEND ~~~

30 Januari 2010 pada 8:07 PTG  

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama